Oferta publiczna

DEFINICJE POJĘĆ

1.1. „Strona internetowa” – strona internetowa Wykonawcy w sieci Internet pod adresem: https://laserestetics.pl

1.2. „Oferta” – publiczna propozycja Wykonawcy, zawarta w niniejszym dokumencie i opublikowana na Stronie internetowej, skierowana do nieograniczonego kręgu osób w celu zawarcia Umowy.

1.3. „Umowa” – niniejsza Umowa o świadczenie usług w sieci salonów kosmetycznych „Laser Estetics”, zawarta pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w wyniku przyjęcia przez Zamawiającego Oferty.

1.4. „Akceptacja” – udzielenie przez Zamawiającego pełnej i bezwarunkowej zgody na zawarcie niniejszej Umowy w całości, bez konieczności podpisywania pisemnego egzemplarza Umowy przez Strony.

1.5. „Wykonawca” – LASER ESTETICS SP. Z O.O. (NIP: 9522229568).

1.6. „Zamawiający” – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 18 lat i zaakceptowała niniejszą Umowę.

1.7. „Salon” – jeden z salonów sieci salonów kosmetycznych „Laser Estetics”, których adresy podane są na Stronie internetowej.

1.8. „Specjalista” – pracownik sieci salonów kosmetycznych „Laser Estetics”, wykonujący zabieg w Salonie.

1.9. „Usługi” – zabiegi przedstawione na Stronie internetowej, świadczone przez Wykonawcę, w tym:

1.9.1. „Depilacja laserowa” – metoda usuwania owłosienia z ciała poprzez niszczenie mieszków włosowych przy użyciu promieniowania laserowego. Depilacja laserowa wykonywana jest przez Wykonawcę przy użyciu urządzenia „ULTIMATE”, „MEDICALASER” lub innego specjalistycznego sprzętu.

1.9.2. „Kosmetologia klasyczna” – kompleks zabiegów kosmetycznych mających na celu pielęgnację skóry twarzy i ciała.

1.9.3. „Masaż” – zabieg stymulacji powierzchni ciała oraz tkanki skórnej i mięśniowej, wykonywany ręcznie (masaż manualny) lub przy użyciu urządzeń („STRATOSPHER”, „ENDOSPHERES” lub innych specjalistycznych urządzeń).

1.9.4. „SMAS lifting” – zabieg liftingu ultradźwiękowego mający na celu ujędrnienie skóry twarzy i ciała, wykonywany urządzeniem „HIFU ULTHERAPY SMAS LIFTING” poprzez działanie fal ultradźwiękowych o wysokiej częstotliwości na głębokie warstwy skóry i warstwę podskórno-mięśniową.

1.10. „Przeciwwskazania do świadczenia Usług” – lista przeciwwskazań określona w rozdziale 4 niniejszej Umowy oraz w Świadomej dobrowolnej zgodzie na wykonanie zabiegów w sieci salonów kosmetycznych „Laser Estetics”.

1.11. „Świadoma dobrowolna zgoda na wykonanie zabiegów w sieci salonów kosmetycznych «Laser Estetics»” – zgoda na wykonanie zabiegów depilacji laserowej, SMAS liftingu, kosmetologii klasycznej oraz masażu aparaturowego, zawierająca przeciwwskazania i zalecenia, których Zamawiający powinien przestrzegać przed i po wykonaniu zabiegów (dalej zwana „Świadomą dobrowolną zgodą na wykonanie zabiegów”), stanowiąca integralną część niniejszej Umowy i określona w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do niniejszej Umowy.

1.12. „Zamówienie” – lista Usług wybranych przez Zamawiającego na Stronie internetowej.

1.13. „Środki komunikacji” – sieć telefoniczna lub Internet (w komunikatorach: Telegram, Viber, WhatsApp, Instgram,Facebook itp., poczta elektroniczna).

1.14. „Dane osobowe” – informacje lub zestaw informacji dotyczących Zamawiającego, który jest zidentyfikowany lub możliwy do zidentyfikowania, w tym informacje o stanie zdrowia Zamawiającego.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1. Niniejsza Umowa zostaje zawarta pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym poprzez przyjęcie (akceptację) przez Zamawiającego propozycji (oferty) Wykonawcy zawarcia niniejszej Umowy, bez konieczności podpisywania pisemnego egzemplarza Umowy przez Strony.

2.2. Zawierając niniejszą Umowę, Zamawiający automatycznie wyraża zgodę na pełne i bezwarunkowe przyjęcie warunków niniejszej Umowy, w tym w szczególności: na zasady świadczenia usług przez Wykonawcę, przeciwwskazania do korzystania z usług, zalecenia, których Zamawiający powinien przestrzegać przed i po skorzystaniu z usług, odpowiedzialność za prawdziwość informacji podanych przy składaniu Zamówienia oraz przed korzystaniem z usług.

2.3. Zamawiający potwierdza fakt zapoznania się z treścią niniejszej Umowy oraz wyrażenia zgody na wszystkie jej warunki w pełnym zakresie poprzez przyjęcie (akceptację) propozycji (oferty) Wykonawcy zawarcia niniejszej Umowy.

2.4. Za przyjęcie (akceptację) propozycji (oferty) Wykonawcy zawarcia niniejszej Umowy uznaje się wykonanie przez Zamawiającego którejkolwiek z poniższych czynności:

2.4.1. Złożenie Zamówienia na Stronie internetowej;

2.4.2. Dokonanie płatności za Zamówienie za pośrednictwem serwisu płatniczego LiqPay.

2.5. Jeżeli Zamawiający nie wyraża zgody na warunki niniejszej Umowy, nie jest uprawniony do jej zawarcia ani do korzystania z usług na jej podstawie.

2.6. Niniejsza Umowa obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do Usług, których wykaz zamieszczony jest na Stronie internetowej.

2.7. Umowa może zostać w każdej chwili odwołana przez Wykonawcę, o czym Wykonawca może zamieścić stosowną informację na Stronie internetowej.

2.8. Wykonawca ma prawo wprowadzać zmiany do niniejszej Umowy w dowolnym momencie.

2.9. Zmiany do niniejszej Umowy wchodzą w życie z chwilą opublikowania jej w nowym brzmieniu na Stronie internetowej.

3. PRZEDMIOT UMOWY

3.1. Na zasadach i warunkach określonych w niniejszej Umowie, Wykonawca zobowiązuje się zorganizować i świadczyć Usługi określone w pkt 1.8. Umowy, a Zamawiający zobowiązuje się przyjąć i opłacić te Usługi w zakresie i na warunkach przewidzianych niniejszą Umową.

3.2. Wykonawca świadczy Zamawiającemu Usługi wyłącznie po zapoznaniu się i podpisaniu przez Zamawiającego Świadomej dobrowolnej zgody na wykonanie zabiegów, stanowiącej integralną część niniejszej Umowy.

3.3. Usługi świadczone są przez Wykonawcę w sieci salonów kosmetycznych „Laser Estetics”, których adresy podane są na Stronie internetowej.

3.4. Usługi świadczone są przez Wykonawcę przy użyciu certyfikowanych urządzeń o odpowiedniej jakości.

3.5. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wszelkie niezbędne informacje dotyczące świadczenia Usług zgodnie z rozdziałem 4 niniejszej Umowy.

4. INFORMACJE O USŁUGACH. PRZECIWWSKAZANIA DO SKORZYSTANIA Z USŁUG. ZALECENIA, KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY POWINIEN PRZESTRZEGAĆ PRZED / PO SKORZYSTANIU Z USŁUG

4.1. Informacje o Usługach przedstawione są na Stronie internetowej Wykonawcy w formie materiałów informacyjnych i zdjęć, a także przekazywane są przez administratorów i specjalistów Wykonawcy w Salonie oraz za pomocą środków komunikacji.

4.2. Zamawiający potwierdza fakt zapoznania się oraz wyrażenia zgody na przeciwwskazania do skorzystania z Usług:

4.2.1. Przeciwwskazania do skorzystania z Usług (wykonania zabiegu) depilacji laserowej:

4.2.1.1. Obecność łagodnych lub złośliwych zmian nowotworowych;

4.2.1.2. Choroby onkologiczne;

4.2.1.3. Cukrzyca w stadium dekompensacji;

4.2.1.4. Choroby dermatologiczne (w fazie zaostrzenia);

4.2.1.5. Ostre reakcje alergiczne skóry, w tym reakcja alergiczna na działanie wszystkich rodzajów promieni słonecznych – promieni widzialnych, promieniowania ultrafioletowego i podczerwonego – fotodermatoza;

4.2.1.6. Przyjmowanie antybiotyków z grupy tetracyklin i fluorochinolonów krócej niż 14 dni przed zabiegiem;

4.2.1.7. Choroba niedokrwienna serca i nadciśnienie tętnicze;

4.2.1.8. Opryszczka (w fazie zaostrzenia);

4.2.1.9. Zaawansowane żylaki od 2. stadium, uwypuklone żyły (przyjmowanie antykoagulantów należy przerwać co najmniej miesiąc przed zabiegiem);

4.2.1.10. Indywidualna nietolerancja zabiegu depilacji laserowej;

4.2.1.11. Padaczka.

4.2.2. Przeciwwskazania do skorzystania z Usług (wykonania zabiegu) SMAS-liftingu:

4.2.2.1. Zaburzenia psychiczne;

4.2.2.2. Padaczka;

4.2.2.3. Opryszczka w fazie ostrej;

4.2.2.4. Ropne zmiany na twarzy;

4.2.2.5. Skłonność do blizn przerostowych i keloidów;

4.2.2.6. Metalowe implanty w czaszce (nie dotyczy wkładów i koron zębowych);

4.2.2.7. Ciąża i okres karmienia piersią;

4.2.2.8. Obecność wszczepionego rozrusznika serca lub innego urządzenia elektronicznego w organizmie;

4.2.2.9. Cukrzyca;

4.2.2.10. Twardzina, toczeń rumieniowaty;

4.2.2.11. Choroby układu hormonalnego;

4.2.2.12. Wegetarianizm (efekt zabiegu może być słabo wyrażony).

4.2.3. Przeciwwskazania do skorzystania z Usług kosmetologii klasycznej:

4.2.3.1. Przeciwwskazania do oczyszczania twarzy:

4.2.3.1.1. Choroby zakaźne skóry (nużyca, ropne zapalenie skóry, opryszczka);

4.2.3.1.2. Alergiczne choroby skóry w ostrej fazie (egzema, toksykodermie);

4.2.3.1.3. Choroby onkologiczne skóry;

4.2.3.1.4. Ciąża (nie zaleca się wykonywania ultradźwiękowego oczyszczania twarzy).

4.2.3.2. Przeciwwskazania do peelingu:

4.2.3.2.1. Indywidualna reakcja organizmu na składniki peelingu;

4.2.3.2.2. Pokrzywka, zapalenie skóry i inne choroby zakaźne skóry w obszarze zabiegowym;

4.2.3.2.3. Opryszczka w fazie aktywnej;

4.2.3.2.4. Choroby onkologiczne;

4.2.3.2.5. Naruszenie integralności skóry;

4.2.3.2.6. Ciąża i okres karmienia piersią.

4.2.4. Przeciwwskazania do skorzystania z Usług masażu (aparatowego i manualnego):

(pozostawiam pełną listę w tym samym układzie jak w oryginale, aby zachować zgodność prawną)

4.2.4.1. Naruszenie integralności skóry (zadrapania, skaleczenia);

4.2.4.2. Choroby skóry w fazie zaostrzenia;

4.2.4.3. Obecność łagodnych lub złośliwych zmian na skórze skłonnych do wzrostu – wyklucza się stosowanie masażu aparaturowego w miejscu ich występowania;

4.2.4.4. Nowotwory złośliwe (szczególnie przy bliskim położeniu guza do obszaru masowanego);

4.2.4.5. Choroby onkologiczne;

4.2.4.6. Choroby zakaźne;

4.2.4.7. Reakcje alergiczne, wysypki;

4.2.4.8. Liczne znamiona i zmiany brodawkowate;

4.2.4.9. Po wykonaniu głębokich peelingów chemicznych;

4.2.4.10. Nadciśnienie tętnicze;

4.2.4.11. Zaburzenia psychiczne związane z ciężkim uszkodzeniem psychiki;

4.2.4.12. Tętniak serca lub naczyń obwodowych i aorty;

4.2.4.13. Szkorbut;

4.2.4.14. Gruźlica w fazie aktywnej;

4.2.4.15. Zgorzel;

4.2.4.16. AIDS;

4.2.4.17. Choroby weneryczne;

4.2.4.18. Zwiększona łamliwość naczyń;

4.2.4.19. Zakrzepowe zapalenie żył, zakrzepica;

4.2.4.20. Żylaki (stadium 3–4);

4.2.4.21. Ostre procesy zapalne;

4.2.4.22. Zapalenie szpiku kostnego;

4.2.4.23.Ciężkie choroby układu krążenia w fazie dekompensacji;

4.2.4.24. Układowe choroby krwi (białaczki, anemie, w tym anemie związane z utratą krwi, np. przy krwawieniach macicznych);

4.2.4.25. Zaburzenia krzepliwości krwi;

4.2.4.26. Przepukliny (pachwinowa, pępkowa) – wyklucza się stosowanie masażu aparaturowego w miejscu ich występowania;

4.2.4.27. Choroby kardiologiczne (niestabilne ciśnienie, arytmia);

4.2.4.28. Obecność rozrusznika serca – wyklucza się stosowanie masażu aparaturowego w jego okolicy;

4.2.4.29. Obecność implantów silikonowych, metalowych, wymienionych stawów, płytek – wyklucza się stosowanie masażu aparaturowego w obszarze zabiegowym;

4.2.4.30. Choroby narządów wewnętrznych w fazie dekompensacji – wyklucza się stosowanie masażu aparaturowego;

4.2.4.31. Ciąża, karmienie piersią – masaż aparaturowy dopuszczalny za zgodą lekarza.

4.3. Zamawiający potwierdza fakt zapoznania się oraz zgody na zalecenia, których powinien przestrzegać przed / po skorzystaniu z Usług:

4.3.1. Zalecenia przed / po wykonaniu depilacji laserowej:

4.3.1.1. Na 3–5 dni przed zabiegiem nie korzystać z solarium ani nie opalać się;

4.3.1.2. Na 2 tygodnie przed zabiegiem nie przyjmować antybiotyków;

4.3.1.3. Na 2 tygodnie przed zabiegiem wykluczyć depilację woskiem / pastą cukrową / depilatorem;

4.3.1.4. Ogolić obszary zabiegowe maksymalnie 24 godziny i minimum 4 godziny przed zabiegiem;

4.3.1.5. Nie stosować na skórę żadnych preparatów na bazie alkoholu ani kremów przez około 3 dni po zabiegu;

4.3.1.6. Nie korzystać z basenu, łaźni, sauny przez pierwsze trzy dni po zabiegu.

4.3.2. Zalecenia przed / po wykonaniu SMAS-liftingu:

4.3.2.1. Nie zaleca się palenia i spożywania alkoholu w dniu poprzedzającym zabieg;

4.3.2.2. W dniu zabiegu skóra twarzy powinna być czysta, bez makijażu i kosmetyków.

4.3.3. Zalecenia przed / po wykonaniu masażu aparaturowego:

4.3.3.1. Zaleca się wypicie 1–2 szklanek wody przed zabiegiem w celu poprawy efektu drenażu;

4.3.3.2. Oczyścić skórę, unikać stosowania balsamów i kremów przed zabiegiem;

4.3.3.3. Jeżeli zabieg wykonywany jest po wysiłku fizycznym, odczekać 30–60 minut;

4.3.3.4. Powstrzymać się od spożywania alkoholu i ciężkich posiłków na 2–3 godziny przed zabiegiem;

4.3.3.5. Unikać intensywnego wysiłku fizycznego przez 24 godziny po zabiegu;

4.3.3.6. Utrzymywać odpowiednie nawodnienie organizmu poprzez picie wystarczającej ilości wody;

4.3.3.7. Unikać masażu lub innych zabiegów na tym samym obszarze ciała przez 48 godzin po zabiegu;

4.3.3.8. Stosować środki nawilżające skórę zalecone przez masażystę;

4.3.3.9. Obserwować reakcję skóry po zabiegu. W przypadku wystąpienia nietypowych reakcji lub podrażnień, skontaktować się z masażystą lub lekarzem.

5. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ

5.1.Klient składa Zamówienie na Stronie w następujący sposób:

5.1.1.Samodzielnie, wybierając na Stronie:

5.1.1.1.Usługę lub zestaw usług;

5.1.1.2.Miasto i adres lokalizacji Salonu;

5.1.1.3.Specjalistę Salonu, który będzie wykonywał procedurę;

5.1.1.4.Datę i godzinę zapisania się na procedurę.

5.1.2.Kontaktując się z Administratorem Wykonawcy za pomocą Środków Komunikacji.

5.2.Aby złożyć Zamówienie, Klient podaje następujące informacje:

5.2.1.Imię i nazwisko;

5.2.2.Numer telefonu kontaktowego;

5.2.3.Adres poczty elektronicznej.

5.3.Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość informacji podanych podczas składania Zamówienia.

5.4.W momencie składania Zamówienia, Klient potwierdza, że:

5.4.1.Klient ukończył pełne 18 lat;

5.4.2.Klient w pełni akceptuje warunki niniejszej Umowy;

5.4.3.Klient zapoznał się z przeciwwskazaniami i zaleceniami, których należy przestrzegać przed i po otrzymaniu usług;

5.4.4.Klient wyraża zgodę na zbieranie, przetwarzanie i przekazywanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do świadczenia usług na podstawie niniejszej Umowy, w tym danych zawartych w Umowie oraz w Dobrowolnych Zgodach na przeprowadzenie procedur.

6. DANE OSOBOWE

6.1.Informacje otrzymane przez Wykonawcę od Zamawiającego mają charakter poufny i nie mogą być przekazywane osobom trzecim bez zgody Zamawiającego, z wyjątkiem przypadków przewidzianych obowiązującym prawem Ukrainy oraz niniejszą Umową.

6.2.Zamawiający i Wykonawca uzgodnili, że nie stanowi naruszenia postanowień punktu 7.1. niniejszej Umowy przekazanie przez Wykonawcę informacji uzyskanych od Zamawiającego podczas składania przez niego Zamówienia na Stronie oraz realizacji Zamówienia osobom trzecim, które są zaangażowane przez Wykonawcę w świadczenie usług na podstawie niniejszej Umowy, a mianowicie: mistrzom / pracownikom Wykonawcy oraz mistrzom / pracownikom sieci salonów kosmetycznych „Laser Estetics”.

6.3.Akceptując niniejszą Umowę, Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie przez Wykonawcę swoich danych osobowych, które zostały przez niego podane podczas składania Zamówienia na Stronie oraz które zostaną przekazane przed lub w trakcie realizacji Zamówienia. Zamawiający zgadza się również, że celem przetwarzania jego danych osobowych jest zapewnienie informacji dla wewnętrznej działalności gospodarczej Wykonawcy (w szczególności zapewnienie efektywnego funkcjonowania Strony, sprawnej obsługi i realizacji Zamówień, agregacji informacji dotyczących ilościowych i jakościowych parametrów otrzymanych Zamówień oraz świadczonych usług itp.).

7. CENA USŁUG I PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE NA STRONIE. CENA UMOWY

7.1.Ceny usług są ustalane przez Wykonawcę i wskazane na Stronie.

7.2.Ceny usług podane są w hrywnach.

7.3.Ceny usług mogą być zmieniane przez Wykonawcę jednostronnie. Zaktualizowane ceny (cennik) usług wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na Stronie.

7.4.Cena danej usługi (pakietu usług) nie może być zmieniona przez Wykonawcę po dokonaniu pełnej płatności za te usługi przez Zamawiającego.

7.5.Wykonawca może udzielać rabatów na usługi. Wysokość rabatów oraz warunki ich przyznawania są publikowane na Stronie oraz przekazywane Zamawiającemu za pośrednictwem materiałów reklamowych i informacji przy użyciu różnych środków komunikacji, w tym między innymi: połączeń telefonicznych lub w sieci internet (w komunikatorach: Telegram, Viber, WhatsApp,Instgram,Facebook itp.), wysyłania wiadomości w komunikatorach: Telegram, Viber, WhatsApp,Instgram,Facebook itp., wysyłania wiadomości pocztą elektroniczną.

7.6.Łączna cena Zamówienia składa się z wartości wszystkich usług wybranych przez Zamawiającego na Stronie.

7.7.Łączna cena Umowy określana jest jako suma wszystkich usług świadczonych przez Wykonawcę i przyjętych przez Zamawiającego.

7.8.Zamawiający dokonuje płatności za Zamówienie na Stronie poprzez przekazanie środków pieniężnych na rachunek Wykonawcy za pośrednictwem serwisu płatniczego Liqpay (szczegóły dotyczące modułu płatności Liqpay znajdują się w rozdziale 7 Umowy).

7.9.Potwierdzenie płatności jest dostępne do pobrania przez Zamawiającego w interfejsie internetowym Liqpay po dokonaniu płatności. Zamawiający może również otrzymać potwierdzenie płatności poprzez interfejs internetowy Liqpay na wskazany przez siebie adres poczty elektronicznej.

9. TRYB ŚWIADCZENIA USŁUG (PRZEPROWADZANIA ZABIEGÓW)

9.1.Usługi są świadczone przez Wykonawcę po wcześniejszym umówieniu wizyty w Salonie, w terminie i godzinie wybranych przez Zamawiającego podczas składania Zamówienia.

9.2.Salon, data i godzina świadczenia usług (przeprowadzenia zabiegu) mogą zostać zmienione przez Wykonawcę lub Zamawiającego nie później niż na 24 godziny przed zaplanowanym terminem zabiegu.

9.3.Przed rozpoczęciem zabiegu Zamawiający zobowiązany jest zapoznać się z Świadomą Dobrowolną Zgodąna przeprowadzenie odpowiedniego zabiegu oraz podpisać tę zgodę, jeżeli zostały spełnione zalecenia dotyczące zabiegu i brak jest przeciwwskazań do jego wykonania.

9.4.Wykonawca nie świadczy usługi bez podpisania przez Zamawiającego Świadomej Dobrowolnej Zgody na przeprowadzenie zabiegów.

9.5.Zamawiający ponosi odpowiedzialność za prawdziwość informacji przekazanych podczas składania Zamówienia oraz przed wykonaniem zabiegu.

9.6.Jeżeli przed wykonaniem zabiegu Zamawiający stwierdzi u siebie istnienie przeciwwskazań do jego przeprowadzenia lub brak spełnienia zaleceń dotyczących zabiegu, ma prawo:

9.6.1.Przełożyć wykonanie zabiegu na inny termin, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą;

9.6.2.Zrezygnować z zabiegu i uzyskać zwrot środków zapłaconych za zabieg w trybie określonym niniejszą Umową.

10. ZWROT ŚRODKÓW ZA USŁUGI

10.1.Zamawiający ma prawo do momentu rozpoczęcia świadczenia usługi zrezygnować z jej otrzymania, powiadamiając o tym Wykonawcę nie później niż na 48 godzin przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

10.2.Wykonawca zwraca środki Zamawiającemu w pełnej wysokości na podstawie pisemnego wniosku o zwrot środków.

10.3.We wniosku Zamawiający podaje:

10.3.1.Nazwisko, imię oraz imię ojca;

10.3.2.Dane dokumentu potwierdzającego tożsamość Zamawiającego (paszport, seria i numer, kto i kiedy wydany);

10.3.3.Informacje o usłudze (nazwa, planowana data oraz adres salonu, w którym świadczona będzie usługa);

10.3.4.Kwotę do zwrotu;

10.3.5.Dane bankowe do zwrotu środków.

10.4.Wniosek w formie zeskanowanej Zamawiający przesyła na adres e-mail Wykonawcy: info@laserestetics.pl.

10.5.Wykonawca zwraca środki Zamawiającemu w drodze przelewu bankowego na podane dane bankowe w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od otrzymania wniosku o zwrot środków.

11. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON

11.1. Wykonawca zobowiązany jest:

11.1.1.Świadczyć Zamawiającemu usługi zgodnie z warunkami niniejszej Umowy;

11.1.2.Poinformować Zamawiającego o przeciwwskazaniach do korzystania z usług;

11.1.3.Przekazać Zamawiającemu zalecenia, których należy przestrzegać przed i po skorzystaniu z usług;

11.1.4.Zwrocić Zamawiającemu środki w przypadku rezygnacji Zamawiającego z usług, przy spełnieniu warunków określonych w rozdziale 10 niniejszej Umowy;

11.1.5.Nie ujawniać danych osobowych Zamawiającego osobom trzecim bez jego zgody, z wyjątkiem przypadków przewidzianych obowiązującym prawem Ukrainy i niniejszą Umową.

11.2. Wykonawca ma prawo:

11.2.1.Jednostronnie zmieniać ceny usług. Zaktualizowane ceny (cennik) wchodzą w życie z chwilą publikacji na Stronie;

11.2.2.Odwołać Umowę w dowolnym momencie, o czym Wykonawca może zamieścić odpowiednie ogłoszenie na Stronie;

11.2.3.Zmieniać (przekładać) datę i/lub godzinę świadczenia usług Zamawiającemu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, jednak nie później niż 24 godziny przed świadczeniem usług;

11.2.4.Odmówić świadczenia usług w przypadku naruszenia przez Zamawiającego warunków niniejszej Umowy.

11.3. Zamawiający zobowiązany jest:

11.3.1.Zapoznać się z warunkami niniejszej Umowy przed jej zawarciem (składaniem Zamówienia na Stronie i/lub dokonaniem płatności za Zamówienie);

11.3.2.Zapoznać się z przeciwwskazaniami do korzystania z usług;

11.3.3.Zapoznać się z zaleceniami przed i po skorzystaniu z usług oraz ich przestrzegać;

11.3.4.Zapoznać się z Świadomą Dobrowolną Zgodą na przeprowadzenie zabiegów i podpisać ją, jeśli zostały spełnione zalecenia i nie istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu;

11.3.5.Prawidłowo złożyć Zamówienie na Stronie, wybierając Salon, datę i godzinę świadczenia usług;

11.3.6.Stawić się w Salonie w celu skorzystania z usług w terminie i miejscu wybranym podczas składania Zamówienia;

11.3.7.Zawczasu, nie później niż 24 godziny wcześniej, powiadomić Wykonawcę o niemożności stawienia się w Salonie;

11.3.8.Dokonać płatności za Zamówienie w przypadku złożenia Zamówienia na Stronie.

11.4. Zamawiający ma prawo:

11.4.1.Korzystać z usług zgodnie z warunkami niniejszej Umowy;

11.4.2.Otrzymywać od Wykonawcy pełne i rzetelne informacje o usługach świadczonych na podstawie niniejszej Umowy;

11.4.3.Zmieniać (przekładać) datę i/lub godzinę świadczenia usług po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, jednak nie później niż 24 godziny przed świadczeniem usług;

11.4.4.Otrzymać zwrot środków w przypadku rezygnacji z usług, przy spełnieniu warunków rozdziału 10 niniejszej Umowy;

11.4.5.Zachować poufność swoich danych osobowych.

12. ZASTRZEŻENIA DOTYCZĄCE PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

12.1. Majątkowe prawa własności intelektualnej do informacji tekstowych, grafik i innych obiektów prawa własności intelektualnej znajdujących się na Stronie internetowej nie mogą być wykorzystywane przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Wykonawcy.

13. ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON I ROZSTRZYGANIE SPORÓW

13.1. W przypadku powstania sporów lub rozbieżności dotyczących kwestii przewidzianych w niniejszej Umowie, Strony podejmą wszelkie działania w celu ich rozwiązania poprzez negocjacje.

13.2. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone życiu lub zdrowiu Zamawiającego w wyniku:

13.2.1. Nieprzestrzegania przez Zamawiającego obowiązków określonych w pkt 11.3 niniejszej Umowy;

13.2.2. Nieprzestrzegania przez Zamawiającego przeciwwskazań do korzystania z usług określonych w rozdziale 4 niniejszej Umowy;

13.2.3. Nieprzestrzegania przez Zamawiającego zaleceń, których należy przestrzegać przed i po wykonaniu usług, określonych w rozdziale 4 niniejszej Umowy.

14. SIŁA WYŻSZA

14.1. Strony są zwolnione z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku działania okoliczności siły wyższej.

14.2. Za okoliczności siły wyższej uznaje się wszelkie zdarzenia, które powstały poza wolą lub wbrew woli Stron i których nie można było przewidzieć ani uniknąć, w tym działania wojenne, zamieszki społeczne, epidemie, blokady, trzęsienia ziemi, powodzie, pożary oraz inne zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron.

14.3. Strona, która nie może wykonać swojego zobowiązania wynikającego z Umowy z powodu okoliczności siły wyższej, zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o przeszkodach oraz ich wpływie na wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy.

14.4. Jeżeli okoliczności siły wyższej trwają przez 30 (trzydzieści) kolejnych dni i nie wykazują oznak ustania, każda ze Stron ma prawo jednostronnie odstąpić od realizacji niniejszej Umowy, powiadamiając o tym drugą Stronę.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

15.1. Akceptując warunki niniejszej Umowy, Zamawiający potwierdza swoją zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, rzeczywisty zamiar zawarcia niniejszej Umowy na warunkach określonych w niniejszym dokumencie (ofercie), brak jakiegokolwiek przymusu przy zawieraniu niniejszej Umowy, pełne zrozumienie warunków i terminologii użytej w niniejszej Umowie, legalne korzystanie z karty płatniczej, a także świadomie przyjmuje i potwierdza odpowiedzialność za zobowiązania wynikające z zawarcia niniejszej Umowy.

15.2. Wszelkie powiadomienia przewidziane w niniejszej Umowie i wysyłane przez Zamawiającego do Wykonawcy uważa się za prawidłowo doręczone, jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji na podstawie danych kontaktowych przekazanych przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy.

Zadawaj pytania na Instagramie Zadawaj pytania w Telegramie Zadawaj pytania w Viber